Skip to main content

Legislație

Citește mai departe pentru a afla mai multe informații despre reglementările care vizează activitatea de furnizare a energiei electrice, respectiv relaţia directă dintre furnizor şi client.

detalii

Condițiile generale de furnizare

Aici găsești condițiile prevăzute de lege, care stau la baza contractului personalizat, încheiat între furnizor și client.

detalii

Plafonarea prețurilor la energie electrică și gaze naturale

Între data de 1 ianuarie 2023 și 31 martie 2025, toți clienții noștri beneficiază de plafonarea prețurilor la energie electrică și gaze naturale, aceasta fiind reglementată de ordonanța de urgență nr. 27/2022, aprobată de legea nr. 357/2022 și ulterior modificată prin legea nr. 206/2023.

detalii

Cum să fii eficient din punct de vedere energetic?

Dacă te-ai gândit să reduci valoarea facturilor la energie sau dacă ți-ai propus să fi mai atent la mediu, aici poți citi despre idei, informații utile si legislație specifică domeniului de furnizare a energiei.

detalii

Eticheta energiei electrice

MVM Future Energy Technology vă prezintă eticheta energiei electrice pentru anul 2022. Graficul conține informații referitor la sursele primare de energie furnizata, care sunt împărțite în două categorii mari: surse convenționale și surse regenerabile. 68,8% din energia electrică furnizată în 2022, provin din surse regenerabile cum ar fi hidroelectric, eolian, biomasă, solar, etc., contribuind astfel la menținerea unui mediu mai sustenabil.

detalii

Transcriere, denunțare contract de furnizare

Aici poți afla mai multe detalii despre procedura, etapele şi documentele necesare procesului de schimbare a furnizorului, precum şi dreptul clientului de a schimba furnizorul/agregatorul, cu respectarea condiţiilor/clauzelor contractuale.

detalii

Standarde de performanță

MVM Future Energy Technology vă prezintă standarde de performanță pentru activitatea de furnizare a energiei electrice și gazelor naturale.

detalii

Raport plângeri

Intră sub incidența prezentei proceduri interne orice plângere adresată printr-o sesizare, reclamație, petiție sau orice altă formă, definită ca exprimare a insatisfacției clienților finali, adresată companiei, referitor la activitățile prestate, la care se așteaptă în mod explicit sau implicit un răspuns sau o rezoluție.

detalii